Dentalnest}

Kontaktní formulář

Nabízíme Vám tyto služby

Záchovná stomatologie

Nejčastější příčinou poškození zubních tkání je zubní kaz, bez léčby vede k infekci zubní dřeně a kořenových kanálků. Léčba postiženého zubu spočívá v zubní výplni. Jde o výplně estetické, které jsou stejné barvy jako zub, nebo i velmi trvanlivé amalgamové výplně. V případě, že z vlastního zubu zbývá málo tkáně, obnovujeme původní tvar zubu bílou korunkou. Léčba kořenových kanálků spočívá v pečlivém opracování stěn kanálků a kvalitní výplni.Často tak lze předejít infekci v okolí kořene - váčku a následnému vytržení zubu. Ošetření dětských pacientů má své zvláštnosti a vyžaduje zvýšenou dávku trpělivosti. Snažíme se navodit příjemnou atmosféru a zbavit dítě obav ze zubního ošetření. Klademe důraz na včasnou prevenci zubního kazu u dětí, poradíme s čištěním zoubků a předvedeme vhodnou techniku čištění. Spolupracujeme s ortodontistou a vaše dítě doporučíme včas na konzultaci a následnou léčbu.

Protetická stomatologie

Zubní náhrady řeší problém chybějících zubů v oblasti stoliček i předních zubů. Zhotovujeme korunky a můstky metalokeramické, nebo v oblasti předních zubů celokeramické, kde tyto materiály splní vysoké požadavky na estetiku. Dále zhotovujeme náhrady na implantáty metalokeramické i celokeramické, které mohou například vyřešit ztrátu 1 zubu bez nutnosti přemostění a broušení sousedních zubů. Snímací náhrady zhotovujeme dle situace částečné nebo celkové. Spolupracujeme s zubními laboratořemi, které se specializují na výrobu náhrad (korunek) na implantáty.

Stomatochirurgie

Provádíme běžné zubní extrakce, pro vybavení komplikovaných zubů (moudrosti) spolupracujeme s renomovanou klinikou specializující se na tyto zákroky i v celkové anestezii.

Rentgenové vyšetření

Naše ordinace je vybavena rentgenovým přístrojem s digitálním přenosem. Tato technologie umožňuje snížit dávky rentgenového záření, přesné zobrazení na monitoru, kde je možno včas odhalit i drobné kazy, teleskopické rameno rentgenu umožňuje zhotovit všechny snímky na zubním křesle.

Profesionální hygiena

Součástí preventivní prohlídky se již běžně stává dentální hygiena vykonávaná dentální hygienistkou. Spočívá v odstranění zubního kamene a povlaku ultrazvukem a kyretami, dále v odstraňování pigmentu, provádění fluoridace a poskytování odborné péče v oblasti prevence. Během třídobé návštěvy dostane pacient informace o vzniku zánětu dásní a zubního kazu, je instruován ke správnému čištění zubů pomocí běžného kartáčku i speciálních kartáčků k čištění mezizubních prostor. Po odstranění zubního kamene následuje odstranění zubních pigmentů a leštění zubů, jehož cílem je dokonale hladký povrch.

Bělení zubů

Po vyšetření zubů a dásní a následné konzultaci nabízíme ordinační bělení prováděné zubním lékařem. Používáme spolehlivý a klinicky ověřený přípravek Opalescence, umožňující rychlé zesvětlení zubů, vylepšuje estetiku zubů se skvrnami, včetně tetracyklinových. Dále provádíme domácí bělení, kdy pacient nosí bělící nosič 2-3 hodiny během dne, nebo s ním může spát. Uvedené metody lze kombinovat k zajištění výraznějších a rychlejších výsledků.

Veškerá ošetření provádíme v anestezii, která umožňuje absolvovat zubní ošetření bezbolestně.